A legtöbb sikeres kezdő vállalkozás külföldről behozott termékek forgalmazásából tevődik össze. Amennyiben a haszon kulcsát a termékeknek jól állítja be a vállalkozás vezetője, illetve könnyen kezelhető webáruház szerkezetet használ, és a keresőoptimalizálás szempontjából fontos kulcsszavakat alkalmazza, úgy már 1-2 éven belül megtérül a vállalkozó befektetése. Ezért kiemelt figyelmet kell szentelni a kezdeteknél, a webáruház készítés folyamatára, mert profi webáruház, amely kielégíti a vásárlók igényeit, csak akkor készíthető, ha a webáruház fejlesztés közben felméri a vállalkozás a vásárlói igényeket.
A keresőoptimalizálás nem egy trend, hanem a Google működési irányelvének a része, amellyel a kereső rendszerében megfelelő paraméterek szerint rangsorolja a weboldalakat, és azok linkjeit. Ehhez több információt szolgáltat a tulajdonos a Google számára, amelyeket még a weboldal készítés, és webáruház készítés előtt meg kell szerkesztenie, és be kell építenie a weboldalba a webfejlesztőnek. A SEO, azaz keresőoptimalizálás egyik fontos lépése a kulcsszó, és kulcsszó elemzés. Enélkül nem lehet megfelelő a seo optimalizálás, azaz keresőoptimalizálás. A weboldal készítés elején szokott megtörténni annak a 1-2 kulcsszónak a felmérése, amelyet a vásárlók előszeretettel használnak a termék keresésekor, és vásárlása előtt. Ezen kulcsszavak elemzésekkel könnyedén felkutathatók, és megtalálhatóak számunkra. Így amennyiben igénybe veszi keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat, biztos lehet abban, hogy weboldala, vagy webshopja a vásárlói szemszögéből lesz optimálisan beállítva. Így a vásárlói könnyedén Önre fognak találni a Google keresőjében.